جدیدترین آموزش های فناوری و دانلود برنامه اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آشنایی با پیامرسان آی گپ

تاکنون بین کاربران ایرانی و فارسی زبان مسنجرهای زیادی جابجا شده است که بدلایلی اکثر آنها پیامرسان های خارجی بوده اند. می توان گفت محبوب ترین پیامرسان های دنیا یکبار هم شده داخل ایران امتحان خود را پس داده اند که در این بین پیامرسان محبوب تلگرام از همه پیشی گرفته و با امکانات و سرعت انتقال پیام فوق العاده توانست بیشترین کاربر ایرانی را به خود جلب کند و طبق آخرین آمار تا الان از هر ۷ ایرانی ۴ نفر دارای حساب کاربری تلگرام هستند!

با اضافه شدن امکانات ویژه به تلگرام مانند کانال و سوپرگروه های بزرگ و ربات های تلگرامی، محبوبیت این پیامرسان چند برابر شد و در این بین شغل های متفاوتی در بستر تلگرام شکل گرفت.در حال حاظر آمار دقیقی از شغل های تلگرامی وجود ندارد اما شواهد گویای این است که هزاران شغل و استارت آپ نوپا با این پیامرسان ایجاد شده اند که هر کدام به نحوی درحال برطرف کردن نیازهای کاربران هستند.

سوالی که اکنون ذهن همه را به خود درگیر کرده این است که چرا از پیامرسان های داخلی که تقریبا امکانات تلگرام را دراختیار کاربرانش قرار میدهد استفاده نکنیم؟ مثلا پیامرسان آی گپ!

پیامرسان آی گپ (iGap)

آی گپ یک برنامه پیام رسان در دسترس برای اندروید و سایر پلتفرم‌ها است. آی گپ با استفاده از اتصال  (۴G / 3G / 2G / EDGE یا Wi-Fi هرکدام فعال بودند) بر روی گوشی شما به شما اجازه ارسال پیام و دریافت پاسخ بین دوستان و خانواده خود را میدهد.

امکاناتی که پیامرسان آی گپ در اختیار کاربران قرار میدهد کاملا مشابه تلگرام می باشد ایجاد کانال، گروه و ربات نیز مشابه تلگرام در این پیامرسان امکان پذیر است. توسعه دهندگان ربات‌های تلگرامی می توانند ربات های خود را در این پیامرسان توسعه بدهند. همچنین گفته میشود تمام کسانی که عضو (ممبر) بالا در تلگرام دارند در این شبکه پیام‌رسان تلاش شده شرایطی به وجود آید که آن اعضاء و ممبرها به زیرساخت جدید منتقل شوند.

پیامرسان آی گپپیامرسان آی گپ
 

ویژگی های پیامرسان آی گپ (iGap Messenger) :

سریع : آی گپ یکی از سریع ترین برنامه های پیام رسان در بازار است ، ارتباط با مردم از طریق یک شبکه توزیع منحصر به فرد از مراکز داده ها در سراسر جهان صورت میگیرد.

همگام سازی : شما می توانید پیام ها را در تمام دستگاه های خود یکجا و یکسان دسترسی داشته باشید. از روی تلفن همراه خود شروع به تایپ کنید و پایان پیام را از تبلت یا لپ تاپ خود ادامه دهید . هرگز اطلاعات شما از دست نخواهد رفت.

نامحدود : شما می توانید فایل های خود را بدون هیچ گونه محدودیت در نوع و اندازه ارسال کنید . کل تاریخچه چت های خود را بر بستر آی گپ نگه داشته و هر زمان و مکان که نیاز به ان داشتید به ان دسترسی خواهید داشت.

امن : یکی از اهداف اصلی ما در این برنامه حفظ امنیت داده ها و تبادل اطلاعات کاربران است ، از این رو تمام چت ها، گروه ها، کانال ها، و غیره را با استفاده از رمزنگاری ترکیبی AES256 متقارن و اس اس ال  ۲۰۴۸ بیتی RSA رمزگذاری میکنیم.

قدرتمند : شما می توانید چت گروهی تا ۵۰۰۰ عضو ایجادکرده و شروع به اشتراک گذاری فیلم های بزرگ، اسناد از هر نوع (فایل، موزیک، زیپ، و غیره)، این ابزار برای کار های گروهی و تیمی کارامد است.

ساده : در حالی که آی گپ مجموعه ای از امکانات بی سابقه را در کنار هم گرد اوری کرده است ،  ما در حال مراقبت برای نگه داشتن رابط آسان . با طراحی مینیمالیستی آن هستیم.

فضای ابری نامحدود : بدون محدودیت نوع فایل و یا حجم در فضای ابری خود فایل هایتان و یا مطالب خود  را آپلود کنید و در هر کجا به آنهادسترسی داشته باشید .

تماس صوتی  : شما میتوانید بر بستر آی گپ با سایر افرادی که آی گپ دارند تماس صوتی امن برقرار کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید ، تماس صوتی آی گپ P2P بوده و حتی سرور های آی گپ هم در جابجایی صدای شما دخالت ندارند.

دانلود آی گپ

در اینجا شما می توانید برای دریافت نسخه اندروید پیامرسان آی گپ به صفحه این اپلیکیشن در کافه بازار یا گوگل پلی مراجعه کنید.

 

علاوه بر نسخه اندروید، نسخه وب ، دسکتاپ و آی او اس آی گپ از طریق لینک های زیر در دسترس می باشند.

 

معرفی و دانلود پیامرسان آی گپ

  • ۹۸/۰۸/۲۲
  • محمد رادمهر

آی گپ

اندروید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی