جدیدترین آموزش های فناوری و دانلود برنامه اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

راهنمای کامل ساخت اکانت coinex با آی پی ایران

اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید و می‌خواهید در بازار کریپتوکارنسی به خرید وفروش ارزهای دیجیتال بپردازید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از صرافی محبوب کوینکس (Coinex) استفاده کنید. صرافی کوینکس بخاطر سرعت بالا و خدمات دهی به کاربران ایرانی در بین تریدرها و تحلیلگران بسیار محبوب می باشد و شما می توانید براحتی و بدون دردسر به نوسانگیری و ترید بپردازدید. در این مقاله قصد داریم به آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس بپردازیم در ادامه با ما در کافه لرن همراه باشید.

صرافی کوینکس (Coinex) چیست؟

صرافی کوینکس یکی از سایت های برتر برای خرید و فروش ارز دیجیتال می باشد. این صرافی در سال 2017 تاسیس شده و جالب است بدانید که قدمت آن حتی از صرافی مشهور بایننس نیز بیشتر است! دلیل این که ما از این صرافی برای معامله ارزهای دیجیتال استفاده می کنیم این است که کوینکس مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و شما با خیال آسوده تری می توانید از این صرافی استفاده کنید. توجه کنید که این صرافی نیز همانند بایننس از اعتبار زیادی برخوردار است.

قبل از اینکه به سراغ آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس برویم لازم است بدانید احراز هویت در صرافی Coinex الزامی نیست و شما می توانید با آی پی کشور ایران ثبت نام کرده و روزانه تا سقف ۱۰ هزار دلار واریز و برداشت ارز داشته باشید.
در حال حاضر صرافی Coinex هیچ مشکلی با ایرانی‌ها ندارد و شما می توانید بدون احتیاج به فیلترشکن وارد این سایت شوید.

آموزش ثبت نام در صرافی Coinex
در ابتدا جهت ورود به سایت اصلی Coinex روی این لینک کلیک کنید یا روی دکمه زیر بزنید و با لینک رفرال ما ثبت نام کنید تا در معاملات خود ۲۰ درصد تخفیف از صرافی Coinex دریافت نمایید.

 

ثبت نام در کوینکس

شروع ثبت نام در صرافی Coinex
بعد از ورود به سایت  coinex همانند تصویر زیر ابتدا ایمیل خود را وارد کنید سپس روی دکمه Send Code بزنید تا یک کد به ایمیلتان ارسال شود و در ادامه کدی که به ایمیلتان ارسال می شود را وارد کنید. سپس رمز عبور مطمئنی را برای خود انتخاب کنید و آن را دوبار وارد کنید و پس از تیک زدن تیک قبول قوانین سایت (Ive read and accept) روی گزینه sign up کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی کوینکس

حال ثبت نام شما انجام شده و در مرحله بعد باید امنیت حساب کاربری خود را بالا ببرید. البته لزومی ندارد ولی برای اطمینان بیشتر این کار را حتما انجام دهید. در این قسمت شما تایید دو مرحله ای برای ورود را تعیین می کنید که قسمت sms برای ایرانی ها فعال نیست و فقط روی گزینه TOTP کلید نمایید که مربوط به تایید دورحله ای گوگل اتنتیکیتور می باشد.

ثبت نام در صرافی کوینکس

توجه: اگر بعد از ثبت نام، مرحله بالا برای شما نمایش پیدا نکرد از منوی بالای سایت روی گزینه Account و سپس از منوی باز شده گزینه Account Settings را انتخاب کنید در پنجره باز شده گزینه TOTOP Authentication را انتخاب کنید.

در مرحله بعد شما می بایست اپلیکیشن Google Authenticator را روی گوشی خود نصب کنید، اگر گوشی شما اندروید می باشد از گوگل پلی یا بازار و اگر آیفون هست از اپ استور این اپلیکیشن را دانلود نمایید و آن را نصب کنید.

ثبت نام در صرافی کوینکس
ثبت نام در صرافی کوینکس
ثبت نام در صرافی کوینکس

بعد از نصب نرم افزار احراز هویت گوگل، مطابق تصویر زیر در سایت Coinex روی دکمه Next بزنید.

ثبت نام در صرافی کوینکس

در گام بعدی برای شما یک بار کد QR Code نمایش داده می شود که زیر آن یک کلید خصوصی (Private Key) چند حرفی مشاهده می کنید. توجه بسیار مهم: از روی بارکد حتما اسکرین شات بگیرید و درجایی ذخیره کنید و یا کلید خصوصی را حتما در جایی نوشته و ذخیره کنید .

ثبت نام در صرافی کوینکس
بارکد و کلید خصوصی جهت فعال کردن ورود دو مرحله ای صرافی کوینکس

در این مرحله باید با نرم افزار Google Authenticator که قبلا روی گوشی خود نصب کردید بارکد نمایش داده شده را اسکن کنید یا کلید خصوصی (Private Key) را در نرم افزار وارد کنید.(فرقی ندارد) پس از این کار روی Next بزنید.

ثبت نام در صرافی کوینکس

در مرحله بعد مطابق تصویر زیر روی دکمه Send Code بزنید تا یک کد به ایمیلتان ارسال شود و کد ارسال شده به ایمیلتان را در بخش مقابل آن یعنی Email verification Code وارد کرده و سپس به نرم افزار Google Authenticator بروید و کد 6 رقمی و یکبار مصرف مرتبط با صرافی Coinex را در بخش TOTP 6-digit وارد کنید. در نهایت روی دکمه Submit کلیک کنید.

ثبت نام در صرافی کوینکس

به شما تبریک می گوییم، شما از هم اکنون یک اکانت امن کوینکس دارید! ساخت اکانت Coinex به پایان رسیده است و شما می توانید در این صرافی به معامله ارزهای دیجیتال بپردازید.

در صورت وجود مشکل در روند ثبت نام در صرافی کوینکس می توانید در پایین همین مطلب سوال خود را در قالب دیدگاه برای ما ارسال کنید. در بخش پشتیبانی نیز کارشناسان ما آماده کمک به شما هستند.

مطالب پیشنهادی ما

  • ۰۰/۰۴/۲۹
  • محمد رادمهر

ارز دیجیتال

صرافی کوینکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی