جدیدترین آموزش های فناوری و دانلود برنامه اندروید

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آیا Coinex می تواند جایگزین صرافی بایننس (Binance) باشد؟

صرافی های زیادی در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند و هر کدام قوانین و مقررات خاص خود را دارند. صرافی کوینکس نیز یکی از چندین صرافی فعال در این حوزه است که کاربران زیادی از سرتاسر جهان در آن به معامله و خرید فروش رمزارز ها می پردازند. در این مطلب قصد داریم بررسی کنیم که آیا صرافی Coinex می تواند جایگزین صرافی بایننس باشد؟ در ادامه با کافه لرن همراه باشید

صرافی های معتبری در حیطه ارز دیجیتال خدماتی در بستر معامله ارز دیجیتال ارائه می کنند مانند بایننس، بیتمکس، بای بیت و … این صرافی ها قوانین و مقررات خاصی برای استفاده دارند و همه کاربران نمی توانند براحتی از این صرافی ها استفاده کنند! کاربران ایرانی به دلیل تحریم ها از استفاده از بایننس و سایر صرافی های معتبر محروم هستند و کسی نمی تواند با آی پی ایران در این صرافی ها فعالیت کند. استفاده از ابزار های گذر از تحریم (VPN) نیز ریسک های خودش را دارد و روزانه شاهد بلوکه شدن دارایی های افراد زیادی در بایننس و سایر صرافی ها هستیم!

علاوه بر ایرانی ها کاربران بسیاری از کشورها نیز به دلیل قوانین سخت گیرانه دولت ها نمی توانند از صرافی بایننس استفاده کنند. اغلب کاربران آمریکایی، آلمانی و انگلیسی نیز اخیرا محدودیت هایی برای استفاده از بایننس دارند.

صرافی ارز دیجیتال کوینکس جایگزین مناسبی برای صرافی بایننس و سایر صرافی های معتبر می تواند باشد! از آنجا که ترید ارز دیجیتال لحظه ای و مستلزم سرعت خوب است به شما صرافی کوینکس را برای معامله لحظه ای ارز دیجیتال پیشنهاد می کنیم.

بزرگترین مزیت صرافی کوینکس برای ایرانیان خدمت رسانی کامل به کاربران ایرانی است، و کاربران ایرانی براحتی می توانند در این صرافی فعالیت کنند. صرافی کوینکس از زبان فارسی پشتیبانی می کند و شما می توانید در محیطی امن و سریع به ترید بپردازید.

بارها توسط پشتیبانی کوینکس اعلام شده است که این صرافی از حقوق کاربران ایرانی حمایت می کند و سرویس دهی به کاربران ایرانی را همچنان با قدرت ادامه خواهد داد!

خصوصیات صرافی کوینکس:
محیطی راحت و ساده ولی قوی و کاربردی
پشتیبانی از کد تلفن ایران
پشتیبانی از اکثر ارزهای دیجیتال
امکان کد دو مرحله ای پیامکی و
همچنین کد دو مرحله ای گوگل (۲fa)برای امنیت
دارای بخش ترید مارجین و ترید لوریج برای سود های چند برابری
در صورت معرفی صرافی کوینکس با کد رفرال خودتان ، دریافت توکن کوینکس cet
صرافی کوینکس جزو معدود صرافی های دکس یا غیر متمرکز است که امنیت کیف پول کاربران روی بستر بلاک چین و غیر قابل هک شدن است.
دارای بخش vip که شرایط آن: حراز هویت و هولد ارز کوینکس (خرید و نگه داشتن ارز cet) است که بخش vip باعث کاهش کارمزد تراکنش ها و کارمزد ترید هاست
40% تخفیف در تراکنش ها با داشتن توکن کوینکس
کارمزد تراکنش صفر برای ارز بیت کوین کش جهت تبادل و ارسال
کارمزد تراکنش صفر برای تمامی ارزها در صورت استفاده از گزینه ترانسفر جهت ارسال وتبادل ارز(ارسال درون برنامه ای برای کسانی که مثل شما از کوینکس استفاده میکنند.)
کارمزد تراکنش ناچیز برای ارز محبوب دوج کوین جهت خرید و ارسال و تبادل ارز
..پرسود باشید.
در صورت احراز هویت می توانید از خدمات Vip و شرکت در رنکینگ ها و چالش ها از پاداش ها لذت ببرید.

ثبت نام در صرافی کوینکس

برای ثبت نام و ورود به صرافی کوینکس می توانید از این لینک استفاده کنید. در صورتی که از این لین برای ثبت نام اقدام کنید 20 درصد تخفیف در کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال شامل شما می شود.

در صورتی که روند ثبت نام برای شما دشوار می باشد می توانید با مراجعه به مطلب آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس نحوه ساخت اکانت در این صرافی را به زبان ساده و مرحله به مرحله یاد بگیرید.

مطالب پیشنهادی ما

  • ۰۰/۰۴/۲۵
  • محمد رادمهر

ارز دیجیتال

صرافی کوینکس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی